Quantcast
Browsing all 159 articles
Browse latest View live

Încă o dată la Transalpina Ski Resort – ianuarie 2013

Click aici pentru fotografii: 2013.01.11-13 – Transalpina Ski Resort De data asta mai puțini, am plecat din nou la pârtia Vidra-Voineasa (Transalpina Ski Resort), la scurt timp după prima excursie...

Motto-uri 03

Ocazional dau peste câteva vorbe/fotografii/filme mai mult sau mai puțin mărețe, dar care îmi plac. Mi le salvez pe unde pot (bookmarks, prin fișiere în computerul de acasă, pe conturi Youtube etc.),...

Clik here to view.

De ce îmi place să călătoresc?

Recent, în cadrul unui interviu, am fost întrebat „Dintre hobby-urile tale, care îți place cel mai mult?”. Am raspuns rapid „Călătoriile”, iar apoi mi s-a pus întrebarea care m-a închis pentru câteva...

Snowboard în Austria și shopping în Deva – februarie 2013

Click aici pentru fotografii: 2013.02.23-27 – Austria (61) Am rezeravat locurile la un hostel din Salzburg după o discuție cu prietenii la o cafea, cam cu o lună înainte de pleacare. 7 oameni în 2...

Prejudecăți și decizii – plecăm în Indonezia

Nici nu știu de unde să încep. Prejudecăți, ani de influențe din societate, acumulări de gânduri pesimiste, înaintarea în vârstă, trecerea timpului fără realizări mărețe (din punctul altora de vedere),...

Clik here to view.

The difference between a dream and reality is just doing it!

E o reclamă, dar e una reușită. Poate că și noi suntem într-un moment similar, doar că nu desenăm pe pahare din hărtie. Știm alte lucruri, în schimb. Nu avem planuri de perspectivă, nici măcar de...

Ne-am cumpărat bilete de avion România-Indonezia de pe Lili Go și Wizz

Ne dorim ca Indonezia să fie începutul unei excursii și prin alte țări din Asia de Sud Est. Dacă mergem așa departe, ar fi păcat să ne întoarcem după 2-3 săptămâni. Am tot urmărit oferte pe mai multe...

Vaccinuri pentru Indonezia

Când călătorești pe alte continente, de regulă, trebuie să ai în considerare mai multe aspecte, precum viza sau vaccinările. Două surse de informare bune sunt Ministerul Afacerior Externe (MAE) în ceea...

Viața în jurul vinului la Valea Călugărească

Click aici pentru fotografii: 2013.04.13-14 – Valea Calugareasca (31) În drumul nostru spre București, am făcut o pauză la Valea Călugărească, în județul Prahova. Comuna este locul unde în 1967 a luat...

Clik here to view.

Pro și contra călătoriei cu mașina

Un prieten m-a întrebat recent cum ar fi mai bine sa facă. Să meargă în Grecia cu mașina sau cu avionul? Știa că am fost cu mașina câte 2 sau 3 săptămâni în mai multe locuri din Europa, inclusiv în...

Avem viza turistică pentru Indonezia

Săptămâna trecută am fost în București, la Ambasada Indoneziei în România, să obținem viza turistică. Dacă nu de mult am început să ne pregătim pentru excursia noastră în Indonezia, ne-am luat biletele...

Clik here to view.

Considerații personale despre comunicarea dintre client și agentul de turism

Uneori m-am trezit plimbându-mă pe la târguri sau expoziții, unde anumite firme, în calitate de expozanți, îmi întindeau flyer-e cu produsele lor, doar pentru că treceam prin fața standului, fără să mă...

Clik here to view.

București – îl iubești sau îl urăști?

Click aici pentru fotografii: 2013.04.14-17 – București Întotdeauna am perceput Bucureștiul ca pe un mare oraș în care nu mă pot orienta. Am fost de câteva ori până acum, niciodată nu am stat mai mult...

Ultimele pregătiri înainte de Indonezia

Ne-am pregătit o listă cu lucrurile pe care urma să le luăm în excursia din Indonezia, ca să ne fie mai ușor cu aranjatul în bagaj și să nu uităm ceva important acasă. De acum 2 săptămâni am notat în...

Escală de 5 zile în Italia

Click aici pentru fotografii: 2013.05.22-23 – Italia Puteam să legăm și mai repede zborul spre Indonezia (Milano – Jakarta, în 27 Mai 2013), dar înainte de a ne-am dcis că înainte de a ajunge în Asia,...

Singapore, 3 ore în aeroportul Changi

Click aici pentru fotografii: 2013.05.28 – Singapore Zborul de la Milano la Singapore era de vreo 11 ore. Eram odihniți la plecare așa că pe avion ne-am ocupat timpul cu filme, mâncare și alte forme de...

Jakarta – primul contact cu Indonezia

Click aici pentru fotografii: 2013.05.28-31 – Jakarta, Indonezia Avionul a aterizat de la Singapore pe la ora 12. Primul lucru pe care a trebuit să îl facem după debarcare a fost să stăm la o coadă...

5 zile în, și în jurul Bandungului

Click aici pentru fotografii: 2013.05.31-06.05 – Bandung (105) Într-un mesaj de la gazda noastră din Bandung aveam indicațiile cum să ajungem la locul unde urma să stăm câteva zile. Se înnoptase deja...

Detensionare și cultură în Yogyakarta

Click aici pentru fotografii: 2013.06.06-12 – Yogyakarta (122) Am călătorit toată noaptea cu trenul din Bandung. Lăsam în urmă mii de luminițe, unele aproape, altele mai îndepărtate, pe măsură ce ne...

Hinduism la Prambanan și budism la Borobudur

Click aici pentru fotografii: 2013.06.09 – Prambanan (84) și 2013.06.10 – Borobudur (68) Aproape orice circuit turistic prin Jawa, cuprinde o vizită la templul Prambanan și o vizită la templul...